Polityka prywatności

Niniejsza polityka opisuje zasady przetwarzania informacji dotyczących Ciebie, w tym danych osobowych i plików cookie, zwanych także „ciasteczkami”.

  1. Informacje ogólne Ta polityka dotyczy witryny dostępnej pod adresem URL: https://akademiachiropraktyki.pl . Operatorem witryny i Administratorem danych osobowych jest Bogumila Klemp Dyczek, z siedzibą przy ulicy Tulipanowa 6 w Przysieku 87100. Adres e-mail kontaktowy operatora to bkd@dyczek.pl. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w zakresie danych dobrowolnie dostarczonych na witrynie. Witryna wykorzystuje dane osobowe w celach: Zarządzania biuletynem informacyjnym Zarządzania systemem ogłoszeń klasyfikowanych Wykonywania zamówionych usług Prezentowania ofert lub informacji Witryna gromadzi informacje o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób: Poprzez dane dobrowolnie wprowadzane w formularzach, które są przechowywane w systemach Operatora. Zapisując pliki cookie (tak zwane „ciasteczka”) na urządzeniach końcowych.
  2. Metody ochrony danych stosowane przez Operatora Miejsca dostępu i wprowadzania danych osobowych są chronione podczas transmisji (certyfikat SSL). Oznacza to, że dane osobowe i dane dostępowe wprowadzone na witrynie są szyfrowane na komputerze użytkownika i mogą być odczytane tylko na docelowym serwerze. Operator regularnie zmienia swoje hasła administracyjne. W celu ochrony danych Operator regularnie tworzy kopie zapasowe. Istotną częścią ochrony danych jest regularna aktualizacja oprogramowania używanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, w tym regularne aktualizacje komponentów oprogramowania.
  3. Hosting Witryna jest hostowana (technicznie zarządzana) na serwerach operatora: Hostinger.com
  4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o przetwarzaniu danych W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli jest to konieczne do wypełnienia zawartej umowy lub do spełnienia obowiązków nałożonych na Administratora. Dotyczy to grup odbiorców, takich jak: Firmy hostingowe na podstawie umowy zlecenia Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji działań związanych z nimi na mocy odrębnych przepisów (np. w zakresie rachunkowości). Jeśli chodzi o dane marketingowe, nie będą one przetwarzane przez dłużej niż 3 lata. Masz prawo żądać od Administratora: Dostępu do swoich danych osobowych Poprawienia Usunięcia Ograniczenia przetwarzania Oraz przenoszenia danych Masz prawo sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie art. 3.3 c) w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym profilowania. Prawo sprzeciwu nie może być wykorzystane, jeśli istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które przewyższają Twoje interesy, prawa i wolności, zwłaszcza w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Masz prawo złożyć skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do świadczenia usługi. W związku z Tobą mogą być podejmowane działania, które obejmują podejmowanie zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowanie, w celu świadczenia usług na podstawie zawartej umowy i prowadzenia marketingu bezpośredniego przez Operatora. Dane osobowe nie są przekazywane do krajów trzecich zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Oznacza to, że nie są przesyłane poza obszar Unii Europejskiej.
  5. Informacje w formularzach Witryna zbiera informacje, które użytkownik dobrowolnie podaje, w tym dane osobowe, jeśli są dostarczane. W niektórych przypadkach witryna może przechowywać informacje w celu ułatwienia powiązania danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz.
  6. Dzienniki Administratora Informacje o zachowaniu użytkowników na stronie internetowej mogą być rejestrowane. Dane te są używane do administrowania stroną.
  7. Relewantne techniki marketingowe Operator wykorzystuje analizę statystyk ruchu na stronie, za pośrednictwem narzędzia Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych). Operator nie przekazuje danych osobowych operatorowi tego serwisu, ale jedynie informacje anonimowe. Usługa opiera się na wykorzystywaniu plików cookie w urządzeniach końcowych. Jeśli chodzi o informacje o preferencjach użytkownika gromadzone przez sieć reklamową Google, użytkownik może przeglądać i usuwać informacje z plików cookie za pomocą poniższego narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

    Operator wykorzystuje techniki remarketingu, które pozwalają dostosować komunikaty reklamowe do zachowań użytkownika na stronie internetowej, co może stworzyć iluzję wykorzystywania danych osobowych użytkownika do monitorowania jego działań, chociaż w praktyce operator nie przekazuje danych osobowych operatorom reklamowym. Te działania wymagają wsparcia plików cookie. Operator wykorzystuje piksel Facebooka. Technologia ta sprawia, że usługa Facebooka (Facebook Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych) wie, że zarejestrowana osoba korzysta z witryny. W tym przypadku witryna polega na danych, którymi zarządza, i operator nie przekazuje dodatkowych danych osobowych Facebookowi. Ta usługa opiera się na wykorzystaniu plików cookie na urządzeniach końcowych. Operator wykorzystuje także zautomatyzowane rozwiązanie w funkcjonowaniu witryny w związku z użytkownikami, na przykład wysyłanie e-maili do użytkowników po odwiedzeniu konkretnej strony, o ile wyrazili zgodę na otrzymywanie komunikatów handlowych od operatora. 8. Informacje o plikach cookie Strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie to dane komputerowe, a w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika witryny i przeznaczone do korzystania z witryn internetowych witryny. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę witryny pochodzenia, czas przechowywania w urządzeniu końcowym i unikalny numer. Osobą, która umieszcza pliki cookie w urządzeniu końcowym użytkownika witryny i ma do nich dostęp, jest operator witryny. Pliki cookie są używane w celu: Zachowania sesji użytkownika witryny (po zalogowaniu), aby użytkownik nie musiał ponownie wprowadzać nazwy użytkownika i hasła na każdej stronie witryny; Realizacji celów określonych powyżej w sekcji „Związane z marketingiem”. W ramach witryny wykorzystywane są dwa główne rodzaje plików cookie: „sesyjne” (sesyjne) i „stałe” (trwałe). Pliki cookie „sesyjne” to tymczasowe pliki przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika do momentu opuszczenia witryny lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Pliki cookie „stałe” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w ustawieniach plików cookie lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika. Oprogramowanie przeglądarki internetowej zwykle domyślnie pozwala na przechowywanie plików cookie w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy witryny mogą zmieniać te ustawienia w tej dziedzinie. Przeglądarka internetowa pozwala na usuwanie plików cookie automatycznie. Pełne szczegóły na ten temat można znaleźć w dokumentacji lub pomocy przeglądarki internetowej.

    1. Zarządzanie plikami cookie – Jak wyrazić i wycofać zgodę w praktyce? Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że wyłączenie plików cookie koniecznych do procesu uwierzytelniania, bezpieczeństwa i przechowywania preferencji użytkownika może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z witryny. Aby zarządzać ustawieniami plików cookie, wybierz używaną przez użytkownika przeglądarkę internetową z poniższej listy i postępuj zgodnie z instrukcjami: Edge Internet Explorer Chrome Safari Firefox Opera Urządzenia mobilne: Android Safari (iOS) Windows Phone Należy pamiętać, że jest to tłumaczenie informacji dostarczonych, a użytkownik powinien sprawdzić konkretne ustawienia swojej przeglądarki internetowej, aby dokonać ewentualnych zmian w ustawieniach plików cookie.